Проблема е че се скъса въздуховода(мъркуча след филтъра) търсих но не мога да намеря,ако някои има или се сеща как да отстраня проблема нека да пи6е благодаря.
Известие
Collapse
No announcement yet.
МЪРКУЧ ЗА ВЪЗДУХА
Collapse
X
-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=28745
Пиши му на Явор или направо му се обади. Имаше няколко ГТВ-та на части и е възможно да му се намира въздуховод един!
УспехAlfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso
-
Първоначално публикувано от proper Покажи съобщениеДнес Лисан и въздуховода ми смени, като при новия направо махнахме резонаторната кутия и е 10 пъти по-добре сега!Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от proper Покажи съобщениеДнес Лисан и въздуховода ми смени, като при новия направо махнахме резонаторната кутия и е 10 пъти по-добре сега!Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Aбе всички разправят, че е по-добре без нея, ама не знам, честно казано...
Не ми се вярва "гаражните специалисти" да знаят по-добре от инженерите на Алфа Ромео, кое е по-добре за колата.
Аз като купих моята кола, кутията беше махната, само че просто беше отрязана и дупката на тръбата беше запушена много некадърно, та се наложи да си купя целия въздуховод заедно с кутията. Сега съм си с нея.
Aз по тази причина смятам да сложа една тръба там, просто за проба, пък да видим. Затова и питах proper какво е използвал, защото не смятам да режа кутията по такъв идиотски начин.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Значи, аз си сложих (Лисан де) оригинален въздуховод, който обаче е без дупка за резонаторната кутия и е здрав (намери ми го преди време Гришата). Не съм импровизирал с тръби или нещо друго...оригинално си е.
Ами звука е различен...не мога да го дефинирам, но има разлика...по "отпушено"...колкото и идиотски да звучи израза ми...
Сега, "проблема" е, че си карам от един ден колата, но само до 4'000 оборота, понеже имах дефектирала ролка, а и забелязах че имам просълзила гарнитура и.......
Реших да не рискувам с експерименти и направо я обслужихме изцяло...
Всички ролки и ремъци нови.
Биелни лагери нови.
Гарнитури, сегменти и гумички нови с "полиране" на клапаните, раздвижване на повдигачите и всичко, което е възможно да се обслужи, когато така или иначе се разглобява за ремъците.
Поглезих се и смених с абсолютно нов Вариатор...не кит, а вариатор....*баси разликата е сега....карам бензин най-накрая, не дизел.....
Отделно сега съм и със Селения Рейсинг за пръв път и ми е интересно как ще е.
Преди имах при изрязване припушване отзад и понякога миришеше на масло.
Да, ама колата не харчеше масло много....беше интересно.
Оказа се, че просто за 9 години сегментите леко са се разместили и съвпадат един вид просеките на някои и може би от там е минавало по някоя капчица и е горяло.
Иначе всичко вътре беше идеално и е работела колата с Денсо свещите много добре.
Дано всичко е наред след "раздвижването".
Колата ми сега е коренно различна.
От "полираните" клапани и новите гумички мисля, че компресията сега е на макс.
Респонса е перфектен просто. Звука е супер (имам генерация да правя обаче).
Но сега ще я карам кротко 1'000км поне и не мога да преценя целия звук от липсата на резонатор, защото както казах не минавам 4'000 оборота...но след 3000 почва да звучи...мммм супер.
След седмица вде ще мога да кажа подробно.Last edited by proper; d.m.y г., 13:50.Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso
Comment
Comment